Ojsan.

« 2010-03-27 / 15:56:01 | kategori: Allmänt »
Förlåt för att jag inte bloggade något igår,
men jag var upptagen i stort sätt hela dagen.
Var i skolan, efter skolan hem till midgård..
Nej skoja, hem till Ebru. Sen åkte jag Ebru,
och Narmin till huddinge. Dom gick efter en
stund och jag satt på tstationen och väntade
på Ida. Sen kom hon, vi kom hem, tog pengar,
mötte Narmin, åkte till centrum (flempan) och
skulle hyra film.. När vi kom på att vi inte har
tillräckligt med pengar, åkte till visättra. Då var
man tvungen och skriva in massa skit, vi drog till
IP och var på gräsplanen, småtjafsade lite med
några(?). Sen åkte vi med Robin och Vili till centrum
hyrde film, Robin hade pengar. Sen till fritidsgården,
spelade pingis och sen vid 8-9 åkte jag, Narmin, Unni och
Ida hem till mig och klädde ut oss.. Vi blev "assnygga".
Och idag morse vid 8-9 åkte jag till kvarnbergaskolan
med Ida och mamma & Narmin skulle ta lagfoto.
Jag blev skitful, åkte hem. Hämtade badkläder och
pengar, remsa och jag och Ida åkte till huddingehallen
och badade/bastade. Nu har vi just kommit hem
och ska snart sätta igång och baka kladdkaka.
Tiden går fort när man har kul!



Katten själv, säger vi.


Jag & Uddi ♥


Ring mig om du är lika god som det här.


Ebru & jag


Narmin & jag
k

jag & Ebru


         


    Hanan
    

Hahaha va snygga ni blev! :D <3

    
    2010-03-27 @ 17:29:49               
         
    


    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: