Text.

« 2010-03-24 / 21:08:05 | kategori: Allmänt »

Älskling, framförallt min älskling. Jag älskar dig mer än alla dagar som finns,
alla människor som existerar, dör och föds varje dag. Jag älskar dig mer än
världens styrka, jag älskar dig mer än allting helt enkelt. Och jag menar det.
Du är helt allvarligt mitt längsta fhållande. Jag har absolut inga planer på att
lämna dig, inte en chans. Hör jag ditt namn blir jag heelt störd, jag blir varm.
Jag är kär på riktigt. I dig Alex. Jag tror inte en levande människa, inte ens en
död kan ändra på den saken. den 10 april har vi varit tillsammans i 8 månader.
Jag kan inte fatta, ett halvår & 3 månader. Snart ett år, och inte en känsla för
dig har tappats. Utan dig, nej.. Jag kan inte tänka så. I min värld existerar det
inte. Du är allting för mig, din plats inom mig är lyyyx, du är vip i mitt hjärta.
Och jag är kär i min vipgäst, Alex utan dig är jag en död människa. Utan nått.
Jag menar det, jag tror du har gjort mig störd, jag vet att du har gjort det.
Se det positivt, du har lyckats. Höhö, jag orkar inte babbla bort. Jag ba älskar dig
MESTMESTMESTMESTMEST OCH LITE MER MEST OCH ÄNNU MER. Fattar du bebis?♥
         
    


    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: